Dodaj komentarz

Wrzesiński o powrocie do Polski: Mam nadzieję, że będę mógł utrzymywać się z boksu.

Damian Wrzesiński (7-0, 4 KO) wraca na stałe do Polski! Zawodnik grupy Tymex Boxing Promotion po kilkunastu miesiącach pobytu w odległej Norwegii, gdzie łączył pracę na budowie z treningami bokserskimi postanowił wrócić do ojczyzny. Związane jest to ze współpracą z nowym trenerem, a także nadzieją na coraz lepsze walki, a co za tym idzie- lepsze pieniądze. Najbliższa okazją do zobaczenia ‚Wrzosa’ w akcji będzie w czerwcu na kolejnej gali grupy Pana Mariusza Grabowskiego.

 

-Skąd decyzja o powrocie do Polski i jakie czynniki na niej głównie zaważyły?
DW: Po każdej walce cały czas mi czegoś brakuje. Mam niedosyt, wiem że mogę lepiej boksować. Tylko po czterech indywidualnych treningach z trenerem Polcynem wiem, że on może mi pomóc się rozwinąć, dlatego postanawiam wrócić.

-Gdzie będziesz trenował i mieszkał? Czy będziesz dalej łączył pracę z treningami?
DW: Mieszkać będę na początek w Poznaniu lub lub jego okolicach. Jesteśmy w trakcie szukania miejsca. Trenować będę z Polcynem. Chcę skupić się głownie na boksie, dorywczo pójdę na zbieranie jagód (śmiech).

-Kiedy możemy spodziewać się Twojej kolejnej walki? Czy masz już może jakieś konkretne nazwiska na swoim celowniku?
DW: 19 czerwca planowana jest  kolejna walka na gali mojego promotora Mariusza Grabowskiego, może z udziałem Mariusza Wacha. Nazwiska mojego rywala jeszcze nie znam, to zależy od mojego promotora.

-Jak ręka? Czy po wypadku doszła już do 100% sprawności?
DW: Do pełnego czucia potrzebuje około roku, ale nie przeszkadza mi to w treningu, przynajmniej bólu nie czuję.

-Jakie są Twoje główne oczekiwania związane z powrotem do ojczyzny?
DW: Mam głównie nadzieję, że będę robił dobre, mocno zauważalne postępy w boksie, a przy tym pokonywał z łatwością każdego rywala i ostatecznie mógł utrzymać z tego tytułu rodzinę, tak aby żyło nam się ze spokojem i na dobrym poziomie.

Skomentuj

