Dodaj komentarz

Patryk Szymański przed walką z Gundrickiem Kingiem

Patryk Szymański to jeden z najlepiej zapowiadających się polskich pięściarzy młodego pokolenia. Mimo młodego wieku (21 lat) ma już na swoim koncie pas mistrza świata WBF oraz WBO Youth. Niedawno związał się on kontraktem z wszechwładnym Alem Haymonem, co jest nie lada zaszczytem i może oznaczać coś naprawdę grubego. Na swoim koncie ma on także pobyt na obozie przygotowawczym u niszczyciela wagi średniej- Gennadija Gołowkina. Zapraszam do przeczytania krótkiego wywiadu z pięsciarzem z Konina, który swoją kolejną zawodową walkę stoczy 12 grudnia w Chicago, gdzie zmierzy się z Gundrickiem Kingiem (18-13, 11 KO).

Jak przebiegły przygotowania- na jakim etapie jesteś i nad czym głównie pracowałeś?
Przygotowania przebiegły bardzo dobrze. To mój pierwszy obóz z nowym trenerem. Dużo się podczas niego nauczyłem. Obecnie zakończyliśmy już sparingi. Ostatni tydzień to już dopracowanie taktyki i łapanie świeżości po ciężkich przygotowaniach.
Co wiesz o swoim rywalu? Jakie ma on według Ciebie wady/zalety. Co będzie Twoją główną bronią w walce z nim?
Jest to doświadczony zawodnik, stoczył dużo pojedynków z dobrymi rywalami, ale po takim obozie jestem spokojny o swoją dyspozycję.
Jak układa się współpraca z nowym trenerem Rivasem? Wprowadził jakieś zmiany w Twoim treningu/styu/boksowaniu. Wyróżnia sie czymś na tle Twoich poprzednich trenerów?
Ze współpracy z trenerem jestem bardzo zadowolony. Oczywiście zostały wprowadzone pewne zmiany, myślę, że w każdym wymienionym elemencie.
W jakim limicie będziesz walczył w najbliższych walkach i czy planujesz ‚wycieczkę’ w górę? Jeśli tak, to kiedy?
Walka odbędzie się w limicie kategorii junior średniej (154 funty) i na tym limicie się skupiam. Czuję się w nim komfortowo.
Czy jest jakiś polski zawodnik, z którym chętnie byś zmierzył się np. na gali Polsat Boxing Night?
Nie ma obecnie zawodnika w Polsce z którym walka cokolwiek sportowo by wnosiła do mojej kariery. Wspólnie z moim promotorem Mariuszem Kołodziejem mamy inne plany na prowadzenie mojej kariery.
Domyślam się, że na Święta wracasz do Polski. A kiedy z powrotem wylot do Stanów?
Konkretna data będzie ustalona po mojej najbliższej walce. Wtedy usiądę do rozmowy z moimi promotorami, managerem oraz trenerem.
Jakbyś podsumował mijajacy wlasnie rok i jakie masz plany na ten nadchodzący?
Jestem zadowolony z tego jak rozwija się moja kariera i tutaj chciałbym podziękować mojemu promotorowi Mariuszowi Kołodziejowi. W tym roku podpisałem dwa ważne kontrakty,  które mam nadzieje już w 2015 roku zaczną przynosić korzyści. Co do planów na przyszły rok- tak jak wspominałem, po walce wspólnie z Teamem ustalimy co dalej.

Nie pozostaje nic innego jak życzyć Patrykowi powodzenia i kolejnych zwycięstw,  a w przyszłym roku jeszcze więcej sukcesów!

Skomentuj

