Dodaj komentarz

Zaczynamy!

Po dwóch latach blogowania przyszedł czas na kolejny krok! KlitschkoBrothers przejdzie wkrótce do historii jako całkiem pożyteczny amatorski projekt, dzięki któremu zdobyłem niezbędne doświadczenie i znajomości, aby dalej rozwijać się w tym kierunku. Śmiało mogę przyznać, że teraz moja działalność będzie już pół-profesjonalna: akredytacje na gale, kupno dyktafonu, pomysły na kilka ciekawych materiałów. Przede wszystkim najbardziej cieszy coraz większe zagłębianie się w środowisko pięściarskie. To nie jest zamknięty świat, do którego ciężko się dostać. Wystarczy trochę czasu, dostępu do portali społecznościowych, determinacji oraz jasnego przedstawiania swoich zainteresowań i pomysłów, a wszystko przyjdzie z czasem samo. Tak właśnie było w moim wypadku.
Od samego początku pisanie na temat boksu traktowałem czysto hobbystyczne. Staram się popularyzować ten sport wśród znajomych. Wielu z nich przyjmuje moje teksty z aprobatą. Słowa uznania od osób, nawet tych, które na co dzień nie śledzą boksu, to spory zastrzyk motywacji i zachęta do dalszej pracy. A ta dopiero teraz się zacznie… Nie chcę zdradzać zbyt dużo szczegółów, ale jeśli tempo rozwoju dalej się utrzyma na takim poziomie, to za kilka lat będę już na dobre działać w środowisku bokserskim.
Gala w Ślesinie była przełomowym momentem i bezcennym przeżyciem, o którym pisałem jeszcze na poprzednim blogu. Otrzymałem kredyt zaufania i spłaciłem go z nawiązką. Po dwóch tygodniach czas na kolejny wyjazd, tym razem na Wojak Boxing Night- cykl największych gali boksu zawodowego w Polsce transmitowanych przez Polsat Sport oraz otwarty Polsat. Będę tam przede wszystkim dopingować Michałowi Chudeckiemu, który będzie mieć świetną okazję, aby przypomnieć się polskim kibicom. Poza tym kibice zgromadzeni w Hali Globus w Lublinie oraz przed telewizorami zobaczą w akcji takich pięściarzy jak: Albert Sosnowski, Marcin Rekowski, Łukasz Maciec, Michał Cieślak, Przemysław Runowski, Krzysztof Szot

Tytuł gali to ‚Back to the top’. Dla mnie będzie to przede wszystkim ‚Debut of the top(boxing.pl)’ 🙂 !
Na zdjęciu poniżej pamiątka z gali Global Boxing Night One. Dla większości to kawałek papieru… Dla mnie- przepustka do spełniania marzeń!
30052014357
To by było na razie tyle ode mnie. Strona jest jeszcze w budowie i pozostało jeszcze parę szczegółów do dopracowania.
PS. Oglądajcie jutro Polsat Sport! Może dostrzeżecie mnie gdzieś kręcącego się w okolicy ringu 😉

Skomentuj

